Семінари, курси, тренінги, майстер-класи ...

Тренінг НУШ 13.11.-17.11.2023р.

Організація освітнього процесу з навчальних предметів /інтегрованих курсів (зарубіжна література)

Критичне мислення

Оцінювання

Тренінг НУШ 27.10.-01.11.2021р.

М1 Реалізація концепції «Нова українська школа» в адаптаційному циклі базової середньої освіти

М2 Зміст освітньої галузі у 5-6 класі (Зарубіжна література)

Семінар-практикум "Формування професійної компетентності педагога Нової української школи" 

11.02.2020 співробітниками кафедри початкової освіти спільно з Видавничим домом «Освіта» провели семінар-практикум «Формування професійної компетентності педагога Нової української школи».

Метою семінару-практикуму стало забезпечення науково-методичного супроводу професійної діяльності вчителів початкової школи Запорізької області. Участь у заході стимулювала інноваційну активність педагогів, зміцнювала їхній творчий потенціал, що є необхідним у час динамічних трансформацій.

У роботі заходу взяли участь автори підручників для початкової школи, надрукованих Видавничим домом «Освіта»:

- Васильєва Дарина Володимирівна "Навчання матаматики в НУШ" – старший науковий спiвробiтник вiддiлу математичної та iнформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук (Інноваційні підходи до викладання математики в початковій школі);

- Вашуленко Оксана Вікторівна "Нова українська школа: нові завдання – нові підходи до реалізації змісту типової освітньої програми з літературного читання" – науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук (Нова українська школа: нові завдання – нові підходи до реалізації змісту типової освітньої програми мовно-літературної галузі);

- Лапшина Ірина Миколаївна "Реалізація інтегрованого підходу у змісті й формах мовно-літературної освіти молодших школярів" – кандидат педагогічних наук, професор кафедри дошкільної та початкової освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського (Реализация интегрированного подхода в содержании и формах литературно-языкового образования младших школьников);

- Вахняк Надія Вікторівна "Формування професійної компетентності педагога Нової української школи" – методист Департаменту співпраці з методистами та вчителями Видавничого дому «Освіта» (Концепція організації освітнього процесу за Новою українською школою).


Супервізія освітніх закладів 2019р. 

Широківський заклад загальної середньої освіти Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області

Мар'ївський навчально-виховний комплекс "загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад" Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області

Дружедюбівський навчально-виховний комплекс Вільнянської районної ради Запорізької області

Лисогірський навчально-виховний комплекс "загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад" Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 32 1-А клас

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 32 1-Б клас

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 32 1-В клас

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 32 1-Г клас

Запорізький колегіум "Елінт" Запорізької міської ради Запорізької області 1-А клас

Запорізький колегіум "Елінт" Запорізької міської ради Запорізької області 1-Б клас

Запорізький колегіум "Елінт" Запорізької міської ради Запорізької області 1-В клас

Запорізький колегіум "Елінт" Запорізької міської ради Запорізької області 1-Г клас

Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №59 з поглибленим вивченням англійської мови 1-А клас

Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №59 з поглибленим вивченням англійської мови 1-Б клас

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №104 1-А

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №104 1-Б

Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІІ ступенів. 1-А

Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІІ ступенів. 1-Б

Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №1 Запорізької обласної ради. 1-А

Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №1 Запорізької обласної ради. 1-В


Друга Всеукраїнська науково-практична конференція "Досвід та перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні: регіональний аспект"

Майстер-клас: «Відкриваємо таємниці сучасного уроку в інклюзивному класі НУШ»

Провела:

Майстер-клас:

«Відкриваємо таємниці сучасного уроку в інклюзивному класі НУШ»

Місце проведення: КЗ «30ІПП0» ЗОР, ауд. 35.

Початок роботи: 13:30.

Мета: сформувати у вчителів, асистентів учителів професійні компетентності щодо організації навчання в інклюзивному класі НУШ розвиток.

Завдання:

-    ознайомити педагогів із сучасними методами та прийомами роботи вчителя початкового інклюзивного класу в умовах НУШ;

-    сформувати в учасників майстер-класу вміння впроваджувати технології НУШ в інклюзивну практику;

-    визначити ефективні моделі взаємодії вчителя та асистента вчителя під час застосування технології спільного викладання в інклюзивному класі

План роботи:

1.    Знайомство.

2.    Стратегії НУШ в інклюзивному класі.

3.    Технології спільного викладання в умовах інклюзивного навчання.

Тренер: Заставська Г. В., учитель початкових класів Опорного закладу загальної середньої освіти Новозапорізької школи Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області, спеціаліст вищої категорії, старший учитель.

 

Відвідала

Майстер-клас:

«Діалог у темряві»

Місце проведення: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, ауд. 33.

Початок роботи: 14:45.

Мета: підвищити рівень професійної компетентності педагогів щодо психолого-педагогічного супроводу дитини з порушеннями зору в умовах інклюзивного навчання.

Завдання:

-    розвиток професійних знань та умінь щодо роботи з учнями з порушеннями зору;

-    формування навичок роботи з основними тифлозасобами в інклюзивному освітньому просторі.

План роботи:

1.    «Ігри у темряві».

2.    «Шлях до «світла» (робота з підручниками, зошитами, приладами для письма, грифелями).

3.    Застосуванням тифлозасобів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Тренери: фахівці КЗ «Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Орієнтир» ЗОР:

Сивенюк Н. В., тифлопедагог, учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії;

Малииі Н. О., тифлопедагог, учитель біології, спеціаліст вищої категорії; Федіна А. І., тифлопедагог, учитель початкових класів, спеціаліст І категорії.

 

Фотоальбом


Тренінг НУШ 12.08.-22.08.19р. 

Тренінг для вчителів початкових класів відповідно до Концепції «Нова Українська школа»

12.08.2019р.  Група №46               Фото

План роботи

1пара. Роль учителя у формуванні психологічно безпечного середовища. Забезпечення права вибору.  Формування спільних цінностей. Встановлення правил. Практика ранкових зустрічей.

2пара. Фізичне середовище. Навчальні центри/освітні осередки. Навчальні матеріали та їх організація. Участь дітей в організації освітнього середовища. Святкування багатоманітності та соціальна інклюзія. Діти з особливими освітніми потребами

3-4пара. Інтегроване навчання. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання. Діяльнісний підхід. Щоденні 5, щоденні 3

5пара. Діяльнісний підхід. Критичне мислення і вирішення проблем. Стратегії розвитку критичного мислення. «Робота в парі, робота в групі»

 

13.08.2019р.  Група №69               Фото

21.08.2019р.  Група №68               Фото

План роботи

1-3 пара. Навчання грамоти: читання, письмо, креативне письмо

4 пара. Робота з картиною. Технологія «Входження в картину»

5 пара. Кооперативне навчання у формуванні соціальних навичок. Активність у групах «РАФТ»

 

15.08.2019р.  Група №51               Фото

16.08.2019р.  Група №49               Фото

План роботи

1-3 пара. Інтегрований курс «Я досліджую світ».  Особливості викладання навчальних предметів інтегрованого курсу «Я досліджую світ». 

4 пара. Активність у групах «Групові стратегії»

5 пара. Активність у групах. «Методика взаємних запитань», «Порушена послідовність», «Попереднє керівництво»

 

22.08.2019р. Група №49            Фото

План роботи

1пара. Технологія портфоліо.   Активність у групах. «Джигсоу»

2-3пари. Захист авторських розробок (проектів, технологічних портфоліо, навчально-методичних розробок тощо)


Тренінг НУШ 25.03.-28.03.19р.

Тренінг для вчителів початкових класів відповідно до Концепції «Нова Українська школа» 

25.03.2019р. Група №49          Фото

 

План роботи

 

1пара. Відкриття очної сесії. Привітання учасників. Огляд освітньої програми. Представлення команди тренерів.Знайомство учасників. Вироблення правил. Очікування учасників. Вхідне діагностування

2пара. Концепція Нової української школи. Виклики, що стоять перед початковою школою. Чинники якісної початкової освіти. Мета і головні компоненти Нової української школи: дитиноцентризм, компетентнісний підхід, педагогіка партнерства

3пара. Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи

4пара. Особливості розвитку дітей 6-7 річного віку. Початок навчання у школі: вплив на емоційний стан і поведінку дитини. Особливості психічних і пізнавальних процесів

5пара. Онлайн-курс для вчителів початкової школи на сайті Еd-era. Інформація про курс. Програма курсу. Академічна доброчесність у процесі роботи з дистанційним курсом. Реєстрація вчителів на онлайн-курсі

 

26.03.2019р.   Група № 49         Фото

28.03.2019р.   Група № 54         Фото

План роботи

1 пара. Принципи Державного стандарту початкової загальної освіти. Зміст освіти: освітні галузі. Планування на тиждень. Планування на день. Навчальні види діяльності, в основі яких діяльнісний підхід (модельні програми). 

2 пара. Inquiry – basedlearning. Планування навчання через дослідження за запитами учнів.

3 пара. Основні шляхи співпраці з батьками. Форми спілкування: формальне й неформальне спілкування,  батьківські збори, індивідуальні зустрічі з батьками, батьківська кімната. Залучення батьків до освітнього процесу: батьки як помічники вчителя.

4 пара. Лепбук. Активність у групах. Моделювання діяльностей. Створення тематичного лепбука. Стратегія «Дискусія».

5пара.  Вимоги до створення й оформлення авторських розробок. Банк авторських розробок. Розподіл тем для самостійної роботи учасників тренінгу

 

27.03.2019р. Група №49          Фото

План роботи

1пара. Роль учителя у формуванні психологічно безпечного середовища. Забезпечення права вибору.  Формування спільних цінностей. Встановлення правил. Практика ранкових зустрічей.

2пара. Фізичне середовище. Навчальні центри/освітні осередки. Навчальні матеріали та їх організація. Участь дітей в організації освітнього середовища. Святкування багатоманітності та соціальна інклюзія. Діти з особливими освітніми потребами

3пара. Інтегроване навчання. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання. Діяльнісний підхід. Щоденні 5, щоденні 3

4пара. Інтегроване навчання. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання. Діяльнісний підхід. Щоденні 5, щоденні 3

5пара. Діяльнісний підхід. Критичне мислення і вирішення проблем. Стратегії розвитку критичного мислення. «Робота в парі, робота в групі»


Семінар-тренінг супервізорів 17 грудня 2018р.

Семінар-тренінг супервізорів

17.12.2018р.

1.  Результати супервізії в закладах середньої освіти 2018

                                                                                        Нікулочкіна О.В.

2. Результати супервізії освітніх закладів Запорізької області

                                                                                        Гура Т.Є.

3. Практикум "Робота з гугл-документом"

                                                                                       Чернікова Л.А.

4. Супервізія як покращення якості викладання

                                                                                       Чернікова Л.А.

5. Порадник для супервізорів

 

Фотозвіти супервізії освітніх закладів:

Супервізія освітніх закладів. Ліцей №99 1-Б

Супервізія освітніх закладів. Ліцей №99 1-Г

Супервiзiя освiтнix закладiв. ЗЗБНВК №106 (школа-садок) 1-Г

Супервiзiя освiтнiх закладiв. ЗЗБНВК №106 (школа-садок) 1-Б

Супервiзiя освiтнiх закладiв. ЗЗБНВК №106 (школа-садок) 1-Д

Супервізія освітніх закладів.Запорізька спеціалізована школа №40. 1- А

Супервізія освітніх закладів.Запорізька спеціалізована школа №40. 1- Б

Супервізія освітніх закладів. Запорізька спеціалізована школа №40. 1- В

Супервiзiя освiтнix закладiв.  ЗЗНВК санаторного типу  "Злагода"

Супервiзiя освітніх закладів. ЗК "МГА", 1-Б

Супервiзiя освітніх закладів. ЗК "МГА", 1-А


Тренінг для вчителів початкових класів відповідно до Концепції «Нова Українська школа» 

НУШ  13.08.-23.08., 29.10.-01.11.2018р.

Тренінг для вчителів початкових класів відповідно до Концепції «Нова Українська школа» 

13.08.2018р. Група №15          Фото

15.08.2018р. Група №4            Фото

20.08.2018р. Група №10          Фото

План роботи

1пара. Відкриття очної сесії. Привітання учасників. Огляд освітньої програми. Представлення команди тренерів. Знайомство учасників. Вироблення правил. Очікування учасників. Вхідне діагностування

2пара. Концепція Нової української школи. Виклики, що стоять перед початковою школою. Чинники якісної початкової освіти. Мета і головні компоненти Нової української школи: дитиноцентризм, компетентнісний підхід, педагогіка партнерства

3пара. Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи

4пара. Особливості розвитку дітей 6-7 річного віку. Початок навчання у школі: вплив на емоційний стан і поведінку дитини. Особливості психічних і пізнавальних процесів

5пара. Онлайн-курс для вчителів початкової школи на сайті Еd-era. Інформація про курс. Програма курсу. Академічна доброчесність у процесі роботи з дистанційним курсом. Реєстрація вчителів на онлайн-курсі

 

14.08.2018р. Група №8          Фото

21.08.2018р. Група №4          Фото

План роботи

1пара. Роль учителя у формуванні психологічно безпечного середовища. Забезпечення права вибору.  Формування спільних цінностей. Встановлення правил. Практика ранкових зустрічей.

2пара. Фізичне середовище. Навчальні центри/освітні осередки. Навчальні матеріали та їх організація. Участь дітей в організації освітнього середовища. Святкування багатоманітності та соціальна інклюзія. Діти з особливими освітніми потребами

3пара. Інтегроване навчання. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання. Діяльнісний підхід. Щоденні 5, щоденні 3

4пара. Інтегроване навчання. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання. Діяльнісний підхід. Щоденні 5, щоденні 3

5пара. Діяльнісний підхід. Критичне мислення і вирішення проблем. Стратегії розвитку критичного мислення. «Робота в парі, робота в групі»

 

16.08.2018р. Група №5            Фото

План роботи

1пара. Концепція Нової української школи. Виклики, що стоять перед початковою школою. Чинники якісної початкової освіти. Мета і головні компоненти Нової української школи: дитиноцентризм, компетентнісний підхід, педагогіка партнерства

2пара. Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи

3пара. Особливості розвитку дітей 6-7 річного віку. Початок навчання у школі: вплив на емоційний стан і поведінку дитини. Особливості психічних і пізнавальних процесів

4пара. Інтегроване навчання. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання. Діяльнісний підхід. Щоденні 5, щоденні 3

5пара. Діяльнісний підхід. Критичне мислення і вирішення проблем. Стратегії розвитку критичного мислення. «Робота в парі, робота в групі»

 

17.08.2018р. Група №13          Фото

23.08.2018р. Група №12          Фото

План роботи

1-3пари. Навчання грамоти: читання, письмо, креативне письмо

4пара. Робота з картиною. Технологія «Входження в картину»

5пара. Кооперативне навчання у формуванні соціальних навичок. Активність у групах «РАФТ»

 

30.10.2018р. Група №4            Фото

31.10.2018р. Група №8            Фото

План роботи

1-3пари. Математика: маніпуляції з предметами, задачі

4пара. Мета і цілі оцінювання в сучасній школі. Формувальне оцінювання. Спостереження і ведення записів

5пара. Основні аспекти процесу оцінювання. Вербальне оцінювання. Відстеження індивідуальних досягнень учнів. Надання зворотного зв’язку. Контрольно-оцінювальна діяльність.

 

01.11.2018р. Група №9            Фото

План роботи

1пара. Технологія портфоліо. Активність у групах. «Джигсоу»

2-3пари. Захист авторських розробок (проектів, технологічних портфоліо, навчально-методичних розробок тощо)


ІІІ сесія підвищення кваліфікації педагогічних працівників Запорізької області

НУШ  29.05-15.06.2018р.

ІІІ сесія підвищення кваліфікації педагогічних працівників Запорізької області

Банк авторських розробок

Тренери: Штанько Ю.П. та Заставська Г.В.

29.05.2018р.   Група №29     Фото   

План роботи

1. Інтегрований курс «Я досліджую світ».  Особливості викладання навчальних предметів інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

2. Активність у групах «Групові стратегії»

3. Навчання грамоти: читання, письмо, креативне письмо

4. Кооперативне навчання у формуванні соціальних навичок

5. Кооперативне навчання. Активність у групах «РАФТ»

 

31.05.2018р.   Група №39     Фото   

План роботи

1. Навчання грамоти: читання, письмо, креативне письмо

2. Активність у групах. «Методика взаємних запитань», «Порушена послідовність», «Попереднє керівництво»

3. Державний стандарт початкової освіти як основа конструювання навчальної програми

4. Конструктор навчальної програми.  Календарне планування

5. Конструктор навчальної програми.  Календарне планування (практика)

 

01.06.2018р.   Група №29     Фото   

План роботи

1. Мета і цілі оцінювання в сучасній школі. Формувальне оцінювання. Спостереження і ведення записів.

2. Основні аспекти процесу оцінювання. Вербальне оцінювання. Відстеження індивідуальних досягнень учнів. Надання зворотного зв’язку. Контрольно-оцінювальна діяльність.

3. Технологія портфоліо Активність у групах. «Джигсоу»

4. Державний стандарт початкової освіти як основа конструювання навчальної програми

5. Конструктор навчальної програми.  Календарне планування

 

11.06.2018р.   Група №32     Фото

План роботи

1. Математика: маніпуляції з предметами, задачі

2. Активність у групах «Групові стратегії»

3. Державний стандарт початкової освіти як основа конструювання навчальної програми

4. Кооперативне навчання у формуванні соціальних навичок

5. Кооперативне навчання. Активність у групах «РАФТ»

 

12.06.2018р.   Група №37     Фото

План роботи

1. Інтегрований курс «Я досліджую світ».  Особливості викладання навчальних предметів інтегрованого курсу «Я досліджую світ».

2. Активність у групах. «Методика взаємних запитань», «Порушена послідовність», «Попереднє керівництво»

3. Державний стандарт початкової освіти як основа конструювання навчальної програми

4. Конструктор навчальної програми.  Календарне планування

 

13.06.2018р.   Група №37     Фото

План роботи

1. Математика: маніпуляції з предметами, задачі .

2. Кооперативне навчання у формуванні соціальних навичок

3. Кооперативне навчання. Активність у групах «РАФТ»


ІІ сесія підвищення кваліфікації педагогічних працівників Запорізької області

НУШ  26-31.03.2018р.

ІІ сесія підвищення кваліфікації педагогічних працівників Запорізької області

26.03.2018р.   Група № 38   Фото

План роботи

1 пара. Принципи Державного стандарту початкової загальної освіти. Зміст освіти: освітні галузі. Планування на тиждень. Планування на день. Навчальні види діяльності, в основі яких діяльнісний підхід (модельні програми). 

2 пара. Inquiry – basedlearning. Планування навчання через дослідження за запитами учнів.

3 пара. Основні шляхи співпраці з батьками. Форми спілкування: формальне й неформальне спілкування,  батьківські збори, індивідуальні зустрічі з батьками, батьківська кімната. Залучення батьків до освітнього процесу: батьки як помічники вчителя.

4 пара. Лепбук. Активність у групах. Моделювання діяльностей. Створення тематичного лепбука. Стратегія «Дискусія».

 

27.03.2018р.   Група № 31   Фото

План роботи

1 пара. Роль учителя у формуванні психологічно безпечного середовища. Забезпечення права вибору.  Формування спільних цінностей. Встановлення правил. Практика ранкових зустрічей. 

2-3 пара. Фізичне середовище. Навчальні центри/освітні осередки. Навчальні матеріали та їх організація. Участь дітей в організації освітнього середовища. Святкування багатоманітності та соціальна інклюзія. Діти з особливими освітніми потребами.

Фотозразки

4 пара. Організація ефективного й безпечного освітнього середовища. Робота з картиною. Технологія «Входження в картину».

 

28.03.2018р.   Група № 37   Фото 

31.03.2018р.   Група № 36   Фото                                   

План роботи

1 пара. Інтегроване навчання. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання. Діяльнісний підхід. 

2 пара. Інтегроване навчання. Діяльнісний підхід. Щоденні 5, щоденні 3.

3 пара. Діяльнісний підхід. Критичне мислення і вирішення проблем. Стратегії розвитку критичного мислення. «Робота в парі, робота в групі».

 


Тренінг для регіональних тренерів з упровадження Концепції "Нова українська школа" в закладах початкової освіти Запорізької області

Обласний семінар "Літературна освіта молодших школярів" 

21 вересня 2017 року я була присутня на обласнрму семінарі з теми "Літературна освіта молодших школярів" за участі кандидата педагогічних наук, старшого співробітника відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України Мартиненко Валентини Олександрівни для методистів РМО, вчителів початкової школи, керівників методичних об'єднань.

        На семінарі розглянуто питання:

1. Сучасні тенденції розвитку читацької діяльності молодших школярів.

2. Формування досвіду читацької діяльності в роботі з текстами різних видів.

3. Розвиток творчої діяльності учнів на основі прочитаного літературного твору.

4. Робота з дитячою книгою як умова реалізації діяльнісного підходу в початковій школі.

Презентація В.О. Мартиненко

Науково-педагогічний проект "Росток"

Науково-педагогічний проект "Росток"

Документи:

Архиви:

Презентації:

Відеоматеріали


Авторський майстер-клас Скворцової Світлани Олексіївни «Модернізація української початкової освіти в контексті європейської та світової інтеграції» 

«Модернізація української початкової освіти в контексті європейської та світової інтеграції»

 

Л.В. Коваль, С.О. Скворцова  "МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА"

 

Скворцова С.О. (деякі матеріали)

                                   Презентації

Математика. 1 клас. Додавання і віднімання чисел в межах 100 без переходу через розряд

Взаємопов'язані величини

Віднімання на основі правила віднімання числа від суми

Геометричні фігури

Геометричні фігури

Десяток. Лічба десятками

Додавання і віднімання чисел у межах 100. Додавання (віднімання) круглого числа до (від) двоцифрового

Задачі на знаходження суми двох добутків. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Задачі на знаходження суми двох добутків і обернені до них задачі

Задачі на знаходження четвертого пропорційного

Задачі на неодночасний рух в різних напрямках

Задачі на одночасний рух в різних напрямках

Задачі на рух в одному напрямку

Задачі на рух за течією та проти течії річки

Задачі на спільну роботу в 3 класі

Задачі на спільну роботу в 4 класі

Короткий запис задач

Круглі числа. Спосіб укрупнення одиниць

Методика  навчання  елементів геометрії в курсі математики 1 – 4 класів

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ АЛГЕБРАЇЧНОГО МАТЕРІАЛУ В КУРСІ ПОЧАТКОВОЇ МАТЕМАТИКИ

Методика формування в учнів 1-х, 2-х класів обчислювальних навичок

Методика формування вмінь розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного. Спосіб відношень с.30-31

Методика формування вмінь розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного. Спосіб відношень с.32-33

Методика формування вмінь розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного. Спосіб відношень с.34-35

Нумерація багатоцифрових чисел. Арифметичні дії з круглими багатоцифровими числами 4 клас

Обернена задача

ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ З ВИРАЗАМИ, ЩО МАЮТЬ ДУЖКИ 2 клас

Подготовка к вычитанию чисел 6, 7, 8, 9. Краткая запись задач. Вычитание чисел 6, 7, 8, 9

Порівняння чисел у  межах 9

Порівняння чисел у межах 10

Порядкова лічба. Тиждень

Презентація методичної системи навчання розв’язування задач

Презентація МС навчання розв. задач

Розподільний закон множення 3 клас

Склад числа 9

Складені задачі з величинами шлях,  швидкість і час

Тема 1 Повторення вивченого у 1 класі

Тема 2 Лічба в межах 100. Додавання і віднімання чисел з переходом через десяток в межах 20

Тема 3 Нумерація чисел 21-100

Тема 4 Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд

Тема 5 Усні випадки додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд

Тема 6 Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел

Тема 7 Множення і ділення

Частини величини 3 клас

Число і цифра 5

Число і цифра 6

Число і цифра 7

Число і цифра 8

Число і цифра 8

Число і цифра 9

Число і цифра 9

Число і цифра 10

Число і цифра 10


Засідання творчої групи "Нова українська школа"


[ Викачати з сервера (3.72 Mb) ]

18.12.2016, 15:03

Засідіння творчої групи відбулося на базі МАР'ЇВСЬКОГО НВК

Інтернет-сайт для роботи:

Формувальне оцінювання: