Курси з цивільного захисту 10.02-13.02
«Алгоритм визначення стану потерпілого та надання домедичної допомоги при травмах, кровотечах, опіках, втраті свідомості, зупинці дихання, отруєннях»
Тренінг НУШ 13.11.-17.11.2023р.
11.02.2020 співробітниками кафедри початкової освіти спільно з Видавничим домом «Освіта» провели семінар-практикум «Формування професійної компетентності педагога Нової української школи».
Метою семінару-практикуму стало забезпечення науково-методичного супроводу професійної діяльності вчителів початкової школи Запорізької області. Участь у заході стимулювала інноваційну активність педагогів, зміцнювала їхній творчий потенціал, що є необхідним у час динамічних трансформацій.
У роботі заходу взяли участь автори підручників для початкової школи, надрукованих Видавничим домом «Освіта»:
- Васильєва Дарина Володимирівна "Навчання матаматики в НУШ" – старший науковий спiвробiтник вiддiлу математичної та iнформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук (Інноваційні підходи до викладання математики в початковій школі);
- Вашуленко Оксана Вікторівна "Нова українська школа: нові завдання – нові підходи до реалізації змісту типової освітньої програми з літературного читання" – науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук (Нова українська школа: нові завдання – нові підходи до реалізації змісту типової освітньої програми мовно-літературної галузі);
- Лапшина Ірина Миколаївна "Реалізація інтегрованого підходу у змісті й формах мовно-літературної освіти молодших школярів" – кандидат педагогічних наук, професор кафедри дошкільної та початкової освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського (Реализация интегрированного подхода в содержании и формах литературно-языкового образования младших школьников);
- Вахняк Надія Вікторівна "Формування професійної компетентності педагога Нової української школи" – методист Департаменту співпраці з методистами та вчителями Видавничого дому «Освіта» (Концепція організації освітнього процесу за Новою українською школою).
Дружедюбівський навчально-виховний комплекс Вільнянської районної ради Запорізької області
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 32 1-А клас
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 32 1-Б клас
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 32 1-В клас
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 32 1-Г клас
Запорізький колегіум "Елінт" Запорізької міської ради Запорізької області 1-А клас
Запорізький колегіум "Елінт" Запорізької міської ради Запорізької області 1-Б клас
Запорізький колегіум "Елінт" Запорізької міської ради Запорізької області 1-В клас
Запорізький колегіум "Елінт" Запорізької міської ради Запорізької області 1-Г клас
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №59 з поглибленим вивченням англійської мови 1-А клас
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №59 з поглибленим вивченням англійської мови 1-Б клас
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №104 1-А
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №104 1-Б
Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІІ ступенів. 1-А
Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІІ ступенів. 1-Б
Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №1 Запорізької обласної ради. 1-А
Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №1 Запорізької обласної ради. 1-В
Майстер-клас: «Відкриваємо таємниці сучасного уроку в інклюзивному класі НУШ»
Провела:
Майстер-клас:
«Відкриваємо таємниці сучасного уроку в інклюзивному класі НУШ»
Місце проведення: КЗ «30ІПП0» ЗОР, ауд. 35.
Початок роботи: 13:30.
Мета: сформувати у вчителів, асистентів учителів професійні компетентності щодо організації навчання в інклюзивному класі НУШ розвиток.
Завдання:
- ознайомити педагогів із сучасними методами та прийомами роботи вчителя початкового інклюзивного класу в умовах НУШ;
- сформувати в учасників майстер-класу вміння впроваджувати технології НУШ в інклюзивну практику;
- визначити ефективні моделі взаємодії вчителя та асистента вчителя під час застосування технології спільного викладання в інклюзивному класі
План роботи:
1. Знайомство.
2. Стратегії НУШ в інклюзивному класі.
3. Технології спільного викладання в умовах інклюзивного навчання.
Тренер: Заставська Г. В., учитель початкових класів Опорного закладу загальної середньої освіти Новозапорізької школи Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області, спеціаліст вищої категорії, старший учитель.
Відвідала
Майстер-клас:
«Діалог у темряві»
Місце проведення: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, ауд. 33.
Початок роботи: 14:45.
Мета: підвищити рівень професійної компетентності педагогів щодо психолого-педагогічного супроводу дитини з порушеннями зору в умовах інклюзивного навчання.
Завдання:
- розвиток професійних знань та умінь щодо роботи з учнями з порушеннями зору;
- формування навичок роботи з основними тифлозасобами в інклюзивному освітньому просторі.
План роботи:
1. «Ігри у темряві».
2. «Шлях до «світла» (робота з підручниками, зошитами, приладами для письма, грифелями).
3. Застосуванням тифлозасобів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Тренери: фахівці КЗ «Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Орієнтир» ЗОР:
Сивенюк Н. В., тифлопедагог, учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії;
Малииі Н. О., тифлопедагог, учитель біології, спеціаліст вищої категорії; Федіна А. І., тифлопедагог, учитель початкових класів, спеціаліст І категорії.
Тренінг для вчителів початкових класів відповідно до Концепції «Нова Українська школа»
12.08.2019р. Група №46 Фото
13.08.2019р. Група №69 Фото
21.08.2019р. Група №68 Фото
1-3 пара. Навчання грамоти: читання, письмо, креативне письмо
4 пара. Робота з картиною. Технологія «Входження в картину»
5 пара. Кооперативне навчання у формуванні соціальних навичок. Активність у групах «РАФТ»
15.08.2019р. Група №51 Фото
16.08.2019р. Група №49 Фото
4 пара. Активність у групах «Групові стратегії»
5 пара. Активність у групах. «Методика взаємних запитань», «Порушена послідовність», «Попереднє керівництво»
22.08.2019р. Група №49 Фото
План роботи
1пара. Технологія портфоліо. Активність у групах. «Джигсоу»
2-3пари. Захист авторських розробок (проектів, технологічних портфоліо, навчально-методичних розробок тощо)
Тренінг для вчителів початкових класів відповідно до Концепції «Нова Українська школа»
25.03.2019р. Група №49 Фото
3пара. Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи
26.03.2019р. Група № 49 Фото
28.03.2019р. Група № 54 Фото
План роботи
2 пара. Inquiry – basedlearning. Планування навчання через дослідження за запитами учнів.
27.03.2019р. Група №49 Фото
План роботи
Тренінг (спецкурс) "Інтерактивні засоби навчання"
03.01.- 05.01.2019р.
Тренінг "Використання інтерактивних засобів навчання"
Тренер: Стадниченко Кіра Валентинівна - ст. викладач кафедри ІІТО ЗОІППО, учитель інформатики Запорізької загальноосвітньої школи № 54
Семінар-тренінг супервізорів 17 грудня 2018р.
Семінар-тренінг супервізорів
17.12.2018р.
1. Результати супервізії в закладах середньої освіти 2018
Нікулочкіна О.В.
2. Результати супервізії освітніх закладів Запорізької області
Гура Т.Є.
3. Практикум "Робота з гугл-документом"
Чернікова Л.А.
4. Супервізія як покращення якості викладання
Чернікова Л.А.
Фотозвіти супервізії освітніх закладів:
Супервізія освітніх закладів. Ліцей №99 1-Б
Супервізія освітніх закладів. Ліцей №99 1-Г
Супервiзiя освiтнix закладiв. ЗЗБНВК №106 (школа-садок) 1-Г
Супервiзiя освiтнiх закладiв. ЗЗБНВК №106 (школа-садок) 1-Б
Супервiзiя освiтнiх закладiв. ЗЗБНВК №106 (школа-садок) 1-Д
Супервізія освітніх закладів.Запорізька спеціалізована школа №40. 1- А
Супервізія освітніх закладів.Запорізька спеціалізована школа №40. 1- Б
Супервізія освітніх закладів. Запорізька спеціалізована школа №40. 1- В
Супервiзiя освiтнix закладiв. ЗЗНВК санаторного типу "Злагода"
Супервiзiя освітніх закладів. ЗК "МГА", 1-Б
Супервiзiя освітніх закладів. ЗК "МГА", 1-А
Тренінг для вчителів початкових класів відповідно до Концепції «Нова Українська школа»
НУШ 13.08.-23.08., 29.10.-01.11.2018р.
Тренінг для вчителів початкових класів відповідно до Концепції «Нова Українська школа»
13.08.2018р. Група №15 Фото
15.08.2018р. Група №4 Фото
20.08.2018р. Група №10 Фото
3пара. Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи
14.08.2018р. Група №8 Фото
21.08.2018р. Група №4 Фото
План роботи
16.08.2018р. Група №5 Фото
План роботи
2пара. Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи
17.08.2018р. Група №13 Фото
23.08.2018р. Група №12 Фото
1-3пари. Навчання грамоти: читання, письмо, креативне письмо
4пара. Робота з картиною. Технологія «Входження в картину»
5пара. Кооперативне навчання у формуванні соціальних навичок. Активність у групах «РАФТ»
30.10.2018р. Група №4 Фото
31.10.2018р. Група №8 Фото
План роботи
1-3пари. Математика: маніпуляції з предметами, задачі
4пара. Мета і цілі оцінювання в сучасній школі. Формувальне оцінювання. Спостереження і ведення записів
01.11.2018р. Група №9 Фото
План роботи
1пара. Технологія портфоліо. Активність у групах. «Джигсоу»
2-3пари. Захист авторських розробок (проектів, технологічних портфоліо, навчально-методичних розробок тощо)
ІІІ сесія підвищення кваліфікації педагогічних працівників Запорізької області
НУШ 29.05-15.06.2018р.
ІІІ сесія підвищення кваліфікації педагогічних працівників Запорізької області
Тренери: Штанько Ю.П. та Заставська Г.В.
29.05.2018р. Група №29 Фото
2. Активність у групах «Групові стратегії»
3. Навчання грамоти: читання, письмо, креативне письмо
4. Кооперативне навчання у формуванні соціальних навичок
5. Кооперативне навчання. Активність у групах «РАФТ»
31.05.2018р. Група №39 Фото
1. Навчання грамоти: читання, письмо, креативне письмо
3. Державний стандарт початкової освіти як основа конструювання навчальної програми
4. Конструктор навчальної програми. Календарне планування
5. Конструктор навчальної програми. Календарне планування (практика)
01.06.2018р. Група №29 Фото
1. Мета і цілі оцінювання в сучасній школі. Формувальне оцінювання. Спостереження і ведення записів.
3. Технологія портфоліо Активність у групах. «Джигсоу»
4. Державний стандарт початкової освіти як основа конструювання навчальної програми
5. Конструктор навчальної програми. Календарне планування
11.06.2018р. Група №32 Фото
1. Математика: маніпуляції з предметами, задачі
2. Активність у групах «Групові стратегії»
3. Державний стандарт початкової освіти як основа конструювання навчальної програми
4. Кооперативне навчання у формуванні соціальних навичок
5. Кооперативне навчання. Активність у групах «РАФТ»
12.06.2018р. Група №37 Фото
3. Державний стандарт початкової освіти як основа конструювання навчальної програми
4. Конструктор навчальної програми. Календарне планування
13.06.2018р. Група №37 Фото
1. Математика: маніпуляції з предметами, задачі .
2. Кооперативне навчання у формуванні соціальних навичок
3. Кооперативне навчання. Активність у групах «РАФТ»
ІІ сесія підвищення кваліфікації педагогічних працівників Запорізької області
НУШ 26-31.03.2018р.
ІІ сесія підвищення кваліфікації педагогічних працівників Запорізької області
26.03.2018р. Група № 38 Фото
План роботи
2 пара. Inquiry – basedlearning. Планування навчання через дослідження за запитами учнів.
27.03.2018р. Група № 31 Фото
План роботи
28.03.2018р. Група № 37 Фото
31.03.2018р. Група № 36 Фото
План роботи
2 пара. Інтегроване навчання. Діяльнісний підхід. Щоденні 5, щоденні 3.
КПК вчителів російської мови, літератури та зарубіжної літератури, 29.01 - 09.02.2018 р.
Результати практичної роботи:
Пазл “Казка про мертву царівну” (Завдання: перекажи фрагмент казки)
Розгадай ребус та дізнайся назву твору
21 вересня 2017 року я була присутня на обласнрму семінарі з теми "Літературна освіта молодших школярів" за участі кандидата педагогічних наук, старшого співробітника відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України Мартиненко Валентини Олександрівни для методистів РМО, вчителів початкової школи, керівників методичних об'єднань.
На семінарі розглянуто питання:
1. Сучасні тенденції розвитку читацької діяльності молодших школярів.
2. Формування досвіду читацької діяльності в роботі з текстами різних видів.
3. Розвиток творчої діяльності учнів на основі прочитаного літературного твору.
4. Робота з дитячою книгою як умова реалізації діяльнісного підходу в початковій школі.
Документи:
Порівняльний аналіз традиційного та діяльнісного методів навчання
Принципи на основі яких реалізується розвивальне навчання та діяльнісний метод
Типи уроків за науково-педагогічним проектом «Росток». Структура уроку відкриття нових знань
План-конспект уроку " Звуки [б], [б′]. Позначення їх буквою «Бе»"
Архиви:
Презентації:
Урок загальнометодологічної спрямованості - урок узагальнення та систематизації знань
Інноваційний підхід до вивчення української мови за технологією Росток у школі І ступеня
«Модернізація української початкової освіти в контексті європейської та світової інтеграції»
Авторський майстер-клас Скворцової Світлани Олексіївни (презентації можна знайти на сайті ЗОІППО)
Майстер-клас вчителя гімназії №28 м.Запоріжжя Марини Валеріївни "Гуманная педагогика - педагогика 21 века"
Майстер-клас вчителя Запорізького НВК №109 Муращенко Олени Валентинівни "Застосування технології інтелект-карт в системі реалізації діяльнісного підходу навчання молодших школярів"
Л.В. Коваль, С.О. Скворцова "МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА"
Скворцова С.О. (деякі матеріали)
Презентації
Математика. 1 клас. Додавання і віднімання чисел в межах 100 без переходу через розряд
Віднімання на основі правила віднімання числа від суми
Задачі на знаходження четвертого пропорційного
Задачі на неодночасний рух в різних напрямках
Задачі на одночасний рух в різних напрямках
Задачі на рух в одному напрямку
Задачі на рух за течією та проти течії річки
Задачі на спільну роботу в 3 класі
Задачі на спільну роботу в 4 класі
Круглі числа. Спосіб укрупнення одиниць
Методика навчання елементів геометрії в курсі математики 1 – 4 класів
МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ АЛГЕБРАЇЧНОГО МАТЕРІАЛУ В КУРСІ ПОЧАТКОВОЇ МАТЕМАТИКИ
Методика формування в учнів 1-х, 2-х класів обчислювальних навичок
Нумерація багатоцифрових чисел. Арифметичні дії з круглими багатоцифровими числами 4 клас
ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ З ВИРАЗАМИ, ЩО МАЮТЬ ДУЖКИ 2 клас
Подготовка к вычитанию чисел 6, 7, 8, 9. Краткая запись задач. Вычитание чисел 6, 7, 8, 9
Презентація методичної системи навчання розв’язування задач
Презентація МС навчання розв. задач
Розподільний закон множення 3 клас
Складені задачі з величинами шлях, швидкість і час
Тема 1 Повторення вивченого у 1 класі
Тема 2 Лічба в межах 100. Додавання і віднімання чисел з переходом через десяток в межах 20
Тема 4 Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд
Тема 5 Усні випадки додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд
Тема 6 Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел
[ Викачати з сервера (3.72 Mb) ]
18.12.2016, 15:03
ІННОВАЦІЇ В ОЦІНЮВАННІ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
М.А. Пинская "Оценивание для обучения. Практическое руководство для учителей"
Способы и инструменты организации оценивания деятельности учащихся
И.С. Фишман, Г.Б. Голуб "Формирующая оценка образовательных результатов учащихся"