Тематичні Космічні дні


Тематичні три дні «Космос»

Фізхвилинки

Хочешь стать пилотом

https://www.youtube.com/watch?v=wuE-5gTWPwI

Ракета!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=JC2OxoQLsHs

Матеріали

План проведення

День 1

Українська мова

Ранкова зустріч «Представлення костюмів»

  • Діти! Ви готові стати космічними дослідниками і вирушити у подорож? На цьому тижні ми з вами поринимо в космічні таємниці.

Представтеся, будь ласка, хто ви?

Групова робота «Стіна слів» (картки для запису, маркери, картинки)

  • Що спадає вам на думку, коли ви чуєте слово «космос». Запишіть всі слова-асоціації

Каліграфічно-орфографічна хвилинка

  • Які слова, зі «стіни слів» потрібно писати з великої букви? Чому?

  • Запишіть каліграфічно ці літери?

Робота над помилками, які допустили учні при створені асоціативного куща.

  • З’ясуйте до якої частини мови відносяться слова, які ви дібрали? Доведіть

  • Пригадайте, які частини мови ми ще вивчали.

  • Доберіть прикметники до слова «космос»

  • Складіть речення, використовуючи слова з асоціативного куща

Розбір речення

Креативне письмо «Продовжи речення»

В космічну подорож я … . У мене … . Мене вразило … .

Математика

Графічний диктант «Ракета»

  • Придумайте назву своїй ракеті

  • Підпишіть, користуючись алфавітом, порядковий номер кожної букви назви

  • Знайдіть суму цих чисел. Запишіть її у вигляді суми розрядних доданків двома способами Завдання 3 ст. 2


Зіркові вирази (зірочки)

Розв’яжіть. Перевірка. Отримаєте стільки зірочок скільки правильних відповідей


Сузір’я (клей, альбомний листок)

Викладіть на аркуші свої зірочки в хаотичному порядку.

Приклейте їх

З’єднайте всі зірочки між собою відрізками. Яка математична фігура утворилась?

Виміряйте довжину кожного відрізка

Знайдіть загальну довжину ламаної

  • Хто знає як називається скупчення зірок?

  • Придумайте назву своєму сузір’ю


Природознавство


Глобус «Зоряне небо»

  • Подивіться, який вигляд має наш небосхил вночі. Небо вкрито безліччю сузір’їв

(Клей, картон, ножиці, голка, фонарик)

Робота в групах з текстами про сузір’я

Завдання:

  1. Прочитайте текст

  2. Оберіть одну пелюстку та складіть по 3 запитання за змістом

  3. Підготуйте переказ

  4. Перекажіть класу та задайте запитання

Д/з: намалювати сузір’я, під яким ви народилися; знайти і записати інформацію про це сузір’я

Фізична культура

Капля океан

Космічний корабель

Хто голосніше «Назва»

Дослід «Запуск ракети» (скляну пляшку, корок, кольоровий папір, клей, 3 ст. л. лимонного соку, 1 ч. л. харчової соди, шматок туалетного паперу, нитки.)

Підготуйте: скляну пляшку, корок (який легко входить у горло пляшки), кольоровий папір, клей, 3 ст. л. лимонного соку, 1 ч. л. харчової соди, шматок туалетного паперу, нитки.

  1. Виріжте з кольорового паперу смужку і приклейте на корок. Це буде макет ракети.

  2. Налийте в пляшку воду та лимонний сік, змішайте

  3. Загорніть соду у шматочок туалетного паперу, так щоб згорток можна було просунути у пляшку та обмотайте його нитками.

  4. Поставте пляшку на рівну поверхню, але подалі від лампи чи інших скляних предметів.

  5. Опустіть згорток із содою у пляшку та закрийте корком, але не дуже щільно. Швидко відійдіть на безпечну відстань, бо ракета стрімко злетить вгору.

День 2

Ранкова зустріч «Моє сузір’я»

Українська мова

  • Чи знаєте ви, як називають людину, що досліджує космос?

  • Подумайте і запишіть на кожну букву слова «космонавт» ознаки, що його характеризують.

Групова робота

Кмітливий

Обережний

Сміливий

Моторний

Охайний

Надійний

Активний

Веселий

Товатиський, терплячий

  • Розберіть слово «обережний» за будовою

  • доберіть споріднені слова

  • доберіть слова з омонімічним коренем


  • Чи достатньо цих якостей, щоб полетіти у космос? А що потрібно ще?


Дослідницька робота

  • Що таке скафандр?

Диктант

В умовах відкритого космосу космонавта захищає скафандр, адже виходи у відкритий космос небезпечні з різних причин: глибокий вакуум, екстремальні температури, випромінювання Сонця, ймовірність зіткнення з частками космічного сміття або з мікрометеоритами.

- Визначте тип тексту та стиль.

Трудове навчання

Групова робота «Створення скафандру» (баклашки по 2л 8 штук, шпалера, кольоровий папір та картон, скотч, гофра, ленти або резинки)


Природознавство

  • Що таке балони для дихання? Чому потрібні балони з киснем? Де ще вони застосовуються?

  • Чи можна їх вважати необхідними? Чому?

  • Пригадаємо, які органи дихання є у людини. (таблиця, фартух)

Модель легенів (шаблон, трубочки 52 шт., скотч, пакети 52 шт.)

Математика

  • Що ще потрібно для польоту? (ракета)

  • Хто створює ракету?

Відео про Сергія Корольова https://www.youtube.com/watch?v=rmvkQRUY71I

  • Як ви думаєте, який предмет в школі був улюблений у Сергія Корольова? Чому?

  • А зараз перевіримо хто з вас зможе в майбутньому сконструювати «супермощну ракету нового покоління». Для цього нам знадобляться знання з математики, а за швидке виконання отримаємо сюрприз.

Зошит ст.4-5

  • Як вигадаєте, яку їжу їдять у космосі космонавти? Сюрприз (їжа з тюбика)

  • А цікаво вам дізнатися як космонавти миють голову?

https://www.facebook.com/chastime/videos/1645749762126401

День 3

Ранкова зустріч «Маленький принц»

  • Намалюйте змію, яка з’їла слона

  • Що вам нагадують малюнки однокласників

  • Переглянемо відео про хлопчика, який завдяки цьому малюнку став відомим. Будьте уважні під час перегляду та запишіть всіх кого зустрів головний герой під час своєї подорожі.

Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=wBY6FegunoI

  • З ким зустрівся Маленький Принц? Зустріч з ким вас вразила? Чому?

  • Де подорожував хлопчик? Де він побував?

Природознавство

Сьогодні ми теж будемо подорожувати планетами сонячної системи?

  • А чи знаєте ви чому вона має таку назву? (планети у Наташи)

Переглянемо відео https://www.youtube.com/watch?time_continue=51&v=ITub7NYgY2Y&feature=emb_logo

Робота в парі «Планети Сонячної системи»

  1. Прочитай в парі

  2. Озвуч одним реченням, що тебе вразило

Перевірка: я показую картку з небесним тілом – відповідає пара, яка читала про це небесне тіло.

Розучування лічилки

По порядку всі планети

Назве будь-який з нас:

Раз – Меркурій,

Два – Венера,

Три – Земля,

Чотири – Марс.

П’ять – Юпітер,

Шість – Сатурн,

Сім – Уран,

За ним – Нептун.

Він вже восьмий йде у нас.


Трудове навчання

Групова робота «Парад планет»

1-на фліпчарті

2-на обручі

3-аплікація

4-кросворд

Математика

  • Як рухаються планети навколо сонця? (По колу)

  • В якому напрямку? (за годинниковою стрілкою)

  • Як рухаються планети, так і ви зараз виконаєте обчислення і знайдете конверт з відповідним номером 1,2,3,4,5,6

Українська мова

Вправа «Дешифрувальник»

  1. Візьми конверт

  2. Розглянь умови кодування

  3. Розшифруй напис

  4. Поясни його значення

  5. Склади та зашифруй своє речення, користуючись кодом

  6. Поклади його в конверт з шифровкою

  7. Передай шифровку іншій групі по колу


  • Наша подорож добігає кінця. Про кого ми говорили на початку дня?

  • Чим вразив вас Маленький Принц?

  • Чого ви у нього навчилися?

  • Напишемо на згадку про Космічний тиждень Лист Маленькому Принцу

Привіт, Маленький Принце!

Вперше про тебе я … . Космічний тиждень … . Я дізнався …. Мене вразило … . Але найбільше запам’яталося … . Сподіваюся … .

До зустрічі, …